چه عملکرد کلیه از 24 به معنی برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

 

چه عملکرد کلیه از 24 به معنی بیمار با نارسایی کلیه؟ این سوال را از ما "دکتر آنلاین" بخشی است. من می دانم که این یک سوال نگران بسیاری از مردم است، بنابراین من پاسخ اینجا را برای کمک به مردم است.

برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه، عملکرد کلیه بدتر خواهد شد به برخی از درجه با این بیماری را بدتر می رود. هنگامی که آن را به 24، این بدان معناست که کلیه ها به طور جدی آسیب دیده است و آن را در مرحله 4 این بیماری است. در این مرحله، در صورتی که بیمار می تواند درمان مناسب می کنید به موقع، آنها ممکن است به مرحله پایان بیماری کلیه قرار می گیرند، که ارومیه، که می تواند توسط هر درمان نمی توان درمان است. بنابراین کنترل این بیماری نکته کلیدی در این مرحله است.

همانطور که همه ما می دانیم دیالیز رایج ترین روش برای کنترل این بیماری از نارسایی کلیه است، اما با توجه به عوارض جانبی آن، مردم را به رنج می برند درد است. به منظور کمک به مردم برای حل این مشکل، پزشکان در بیمارستان ما یک سری درمان های منحصر به فرد است که می تواند عملکرد کلیه را تا حدی بهبود یافته را اختراع کرده اند. همه آنها در سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی مبتنی بر، برای عوارض جانبی کم و اثر درمانی قابل توجه، آنها را بیشتر و بیشتر مردم را دوست داشت. اگر شما علاقه مند در آنها، شما می توانید پیام ها به ما را، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

علاوه بر درمان، یک رژیم غذایی مناسب نیز می تواند کمک به درمان بیماری خود، چه چیزی بیشتر، می تواند اثر درمانی دو برابر شود. پس نمیدهند یک رژیم غذایی سالم، شما بهتر است برنامه رژیم غذایی با کمک متخصص تغذیه از شما ایجاد کند.

اگر شما هر گونه کمک در بهبود عملکرد کلیه و یا درمان نارسایی کلیه نیاز، شما می توانید به ما ایمیل، ما در اینجا به شما کمک کند. ایمیل ما: کلیه support@hotmail.com

http://www.kidney-support.org/renal-failure-basics/3757.html

 





:: برچسب‌ها: اصول اولیه نارسایی کلیه، نارسایی کلیه، عملکرد کلیه از 24 ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: